torstai 2. lokakuuta 2014

Pikamurrmurr

Että mua ottaa ohimoon. Just ku sain tänne purettua portikortti ärsytyksen ja aattelin, että nyt saakin olla hetken ärtsyilemättä toisten ihmisten takia niin paskanmarijat! Kyllä mää eilen olin raivoapina kohtauksen partaalla kun huutonettiin oli ilmestynyt mulle negatiivinen palaute. Palautteessa luki, että ollaan myyty kusinen vehje, on kuulemma myymämme sähkölaite ulkoisesti rikki eikä toimi sisuksetkaan. Mää en voi ymmärtää! Ei ikinä tulis mieleenkään myydä kellekkään käypään hintaan mitään rikkinäistä. Musta ois aika outoa, että hyvin pakattu vehje, mikä ei todellakaan ole mitään heppoista tekoa, särkyisi paketissa kuljetuksessa. Omituista myöskin sekin, että miten sisukset ois voinu kans mennä paskaksi kun myyntiin laittaessa testattiin ja todettiin laite toimivaksi. Pyh ja pah. En nyt viitsisi epäillä, että tyyppi vaan tahalteen moista kakkaa väittää ja haluaa mut huvin vuoksi pahalle päälle. Musta ois kans ollu ihan hirveen kiva, että tyyppi ois lähestynyt mua sähköpostitse ennen palautteen antamista, että asiaa oltais voitu selvittää niin ettei kummallekkaan jää paskanmaku suuhu. Vaan ei sitten saatana. Tympäsee niin mahottomasti, eikä kyllä huvita tuollaisen palautteen jälkeen lähteä itse asiaa oikomaan. Olkoot. 

Murinat sikseen, katellaan kivoja kuveja. Niistä tulee hyvälle päälle, aina. 





8 kommenttia:

  1. Murr, mulle iski ihan tolkuton myötävitutus tätä tekstiä lukiessani! Tuommoiset ihmiset kannattaa tosiaankin jättää omaan arvoonsa. :C

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi tympiää toimintaahan tuo oli, mutta näinhän nää kommunikaatiot joidenkin ihmisten kanssa menee, eli mahdollisimman hankalasti! Toivottavasti kauppojen teko sujuu negatiivisesta palautteesta huolimatta mallikkaasti jatkossa, positiivista palautetta on kuitenkin monen sadan kaupan edestä..

      Poista
  2. Voihan kurjuus, mikä tyyppi! :/ Miksi ihmiset eivät osaa ottaa ensin myyjään yhteyttä, jos jokin ei toimi niin kuin pitää tai tuote on jotain muuta kuin piti? Luulisi homman selviävän vähän paremmin ja nopeammin kuin sieltä palautekentän kautta... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse ainakin ottaisin ensin myyjään yhteyttä ja yrittäisin päästä asiassa sopuun jos tehdyssä kaupassa olisi jotain vikaa.. Tyypille annoin itse positiivista tietenkin, koska hän suoritti yhteydenpidon ja maksun mallikkaasti! Rehtinä myyjänä olisin tottakai ollut valmis selvittämään asiaa ja tulemaan vastaan jos hän olisi ottanut paketin vastaanottamisen jälkeen suoraan yhteyttä eikä jättämällä vaan inhottavaa palautetta.. :( Mutta eipä tämä ensimmäinen kerta ollut kun kaupat eivät niin mallikkaasti sujuneetkaan.. Mutta ainahan sitä ottaa riskin kun jotain käytettynä ja postitettuna ostaa. Huusin kerran äidilleni housupuvun (?) joka paljastui käyttökelvottomaksi aivan hirvittävän ummehtuneen varaston ja tupakan hajun takia.. Onhan näitä!

      Poista
  3. Voi mä niin jaan ton tunteen kanssasi, ostin joskus huutonetistä topin ja kun se minulle tuli, oli vetoketju rikki, laitoin myyjälle asiallisen palautteen että jostain kumman syystä oli vetoketju rikki jo tullessaan että valitettavasti joudun antamaan negatiivisen palautteen, koska mielestäni sen olisi voinut myynti ilmoituksessa ilformoida jos jotain häikkää jossain on.. no ilman että myyjä olisi halunut mitenkään sovitella asiaa laittoi hän minulle negatiivisen palautteen jossa luki jotakuinkin näin "olet itse sen vetoketjun hajottanut tunkemalla sen läskiin ruhoosi väkisin, en myy viallisia tuotteita" o_O Olin vähän et what the fuck? en edes koko toppia ole sovittanut koska huomasin jo kun tarkistin käsin tuotteen kuntoa että vetoketju ei pelitä..
    Välil tuntuu olevan tuol ihan himmeetä porukkaa niin ostajissa ku myyjissäkin, kerrankin äiteni myi siä jotain pikkusiskoni vanhoja vaatteita ja hällä luki selkeästi jo myynti ilmoituksessa että paljonko postit maksaa, no ostajapa ei sitten näitä posteja maksanut ja äiteni tiedusteltaessa että missä postimaksut viipyy, että hän ei tuotetta ennempää lähetä ennen ku postit tulee kans.. no ostajapa rupes haukkumaan äiteeni siitä kuinka on ryöstäjä ja mitä ties muuta kun kiskoo tommosia hintoja...ööö jos tuotteessa lukee selkeesti että maksaa sen ja sen verran plus postit päälle niin eiköhän se oo ostajan vastuulla sillo et tiedostaa paljonko on huutamansa tuote maksamassa... no ei siinä viel kaikki, tää ostaja oli maksanu jonku 2 euroo lisää ja sano et sen pitäs riittää!! =`D äite siihe sit että millä oikeudella ostaja rupee itse alenteleen hintoja? Mikä on vaikee ymmärtää jos on tietty summa merkattu että maksaisi sen sitten myös.. no vääntö kääntyi lopulta siihen että äiteni sanoi tälle että lähettää tilinumeronsa että hän saa palauttaa tälle rahat takaisin kun tämä myynti on kerta niin helvetin vaikeeta, no tämä ostaja sitten laitto loppupeleissä äitelle melko rankankin negatiivisen palautteen ihan vaan sillä että itse ei ollut halunnut noudattaa myynti/osto ohjeita!!:´D että kaikkea on nähty!!

    Älä itte masennu moisesta palautteesta, siä on taas joku itte paiskonu pakettiaan pitkin mäkiä ja mantuja kun on sen postistaan hakenu ja pistää sit myyjän syyks ku ei toimi!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olipa tosi kivasti sanottu myyjältä! Taispa itse olla se joka vetoketjun tuolla tavalla hajotti ja lykkäsi sen vielä myyntiin mainitsematta asiasta mitään! :D

      No on joo näemmä ihme porukkaa! Mullakin tuli kerran vastaan ostaja joka ei suostunut maksamaan postikuluja. Käytiin melko vääntöä siinä useamman sähköpostin verran ja lopulta kyrsiinnyin hommaan niin, että nakkasin tuotteen postiin omin kustannuksin.. Onneksi kyseessä oli kevyt ja pieni tuote jonka sai matkaamaan yhdellä postimerkillä! :D En nyt kuitenkaan maxin tai paketin verran olisi ruennut omasta pussista sijoittamaan. Muistaaksei annoin henkilölle positiivista kaupoista kuitenkin, mutta mainitsin, että itse postikulut maksoin kun se tuntui olevan toiselle niin vaikeaa. :D

      Juu, helppohan sitä on toisia syyllistää jos itse on jotain tehnyt tai vaikka ei itse oliskaan ja kyseessä olisikin postin moka niin eihän sitä voida ajatella ollenkaan vaan automaattisesti myyjä on myynyt rikkinäistä paskaa. :D

      Voipa olla, että jää kohta huutonetit käyttämättä kun tuntuu, että nykyään porukka pyörii vaan FBkirppareille joihin minä en jaksa latoa tavaraa myyntiin kaikenmailman ylläpitojen ja sääntöjen takia. :D

      Poista
    2. juu itteeki äsyttää jo pelkkä ajatuski et laittas facen rinkeihi myyntii ku ne säännöt tuntuu toisissa paikoissa oleva niin nipoomista että huh huh!!xD onneks täs lähistöl on viel yks hyvä kirppis minne vien romppeitani myyntiin niin ei tartte miettii sääntöjä!! ja tuntuu menevän ihan hyvin kaupakskin!! :)

      Poista
    3. No niinpä. :D Voi ku ois täälläki. :( Tuntuu ettei täällä löydä kirppikseltä yhtään mittään eikä sinne vihti sit mitää vijäkkää myyntii ku tuntuu ettei oikee mee kamppeet kaupaksi.. :s

      Poista